rainbow

rainbow

Tuesday 26 April 2011

-ToSaI- CaPaTi -

Sejak abah menghidapi penyakit Darah tinggi & Kencing manis yg x berape trok... abh mule menjage Care pemakanan nye...... Dulu abah kuat minum air manis , sekarang da dikurangkan........... Byak g jogging dan yang penting Makan sudah mule berubah corak...makan nasik Sehari sekali jeq....

Nak taw Makan mlm digantikan ngan apew?????

                                                                                V


v

tu dia!!!!!!!!!!!


CAPATI

Tosai

Dulu aku cukup x suke tosai... tp la nih, pantang disemawe , aku pon hadap la..hihihihihi... Sedap tuh........
la nih tiap2 mlm aku sekeluarge makan nih....... Berselang seli....... Nescaffe pon abah x makan la nih dgantikan ngan holick....... tu pon aku layan walaupon dolu2 aku x suke ngan holick tuh.............

Abah pon ade pesan kat kami adik beradik yang berbunyi :-

' Kowang nih mude lagi, jage la makan tu, nant da tue-tue nanti senang dapat penyakit, Tgok abah nih.......Makan tu pantang ckit, jangan ikut tekak jeq '



(^_^)v

No comments:

Post a Comment