rainbow

rainbow

Friday 29 April 2011

My BriThDaY !!!!

Happy Brithday to me....Happy Brithday to me........ Happy brithday to me......... hihiihih
 hari nih gelap umur ku yang ke - 22 tahun..........

tahun ni aku rasa seronok mcm tahun-tahun sebelum nih.. aku dapat byak ucapan. hadiah pon ade gak, nak makan 2 bersama family mcm biase =)... Bahagia nye aku rasa...........

Aku da makin berusia....... aku berharap aku dapat mengubah masa depan aku...... Supaya aku dapat mencapai ape yang aku impikan..... seterusanya bahagia di dunia & akhirat.. AMIN...........

tadi xsangke abah blikan kek..hihihihi

sweet sangat.......
its me!!!1 Bezday GirlZ

Walupun ringkas tp sudah cukup buwat aku bahagia .......
Potong kek time...........
Mak yg kusayangi......
Abah yg kukasihi...........

Thanks To All... Love U...........

No comments:

Post a Comment