rainbow

rainbow

Sunday 6 March 2011

~SwEeT MeMoRiEs~

Hari sidia ada

FUTSAL!!!!!!!!!!!! dia mintak aku g, mulanya berat nak g sbb MALU...tp aku redah gak sbb nak bg dia semangat (^_^)... mulanya aku xnampak dia, pastu dia datang kat aku sbb dia lalu situ, aku lpak la kat c2, lame.............TIBE-TIBE...

Family dia datang DAAAA.........terkejut aku,malu pon ada, tp aku buat cool jeq...dsbbkan pelawanan lambat lg family dia ajak aku g minum, aku pada mulanya menolak tp mak dia & sidia juga beria-ria pelawe , aku pon g.... Ayah dia yang belanja.hhehehehehhehehe.....

kawan-kawan Mr.S pon ada menyakay , malu gak tp aku wat derk jeq.....

hehehehe..... mak dia penyokong  setia... bersungguh-sungguh mak dia menyokong... kelakar gak aku tgok..hhehehehe.... semangat tol.... CAYALAH MAKCIK..hehehehe...

Nasib xkene marah nagn mak & abah... SELAMAT...

No comments:

Post a Comment