rainbow

rainbow

Saturday 19 March 2011

HaTi X HaPpY (-_-)

Ntah kenape hari ni , aku betul-betul terharu dengan sikap si dia... Aku bukan lah dari keluarga yang senang, tetapi tidak lah terlalu susah.... hari ni sedang aku chat ngan mmner2 ku di Laman sosial ( FB ) tanpa aku sedari jan hampir pkol 12 tgah mlm... Si dia msg aku, aku layan tak layan jeq, dia tanya aku ' Ma ok keje hari ni ' aku jwb ' byak keje ' padahal keje aku xseberapa berbanding ngan keje si dia... sekarang si dia rajin OT .kesian kat dia... masih lagi ada masa layan perangai aku nih... sedangkan aku ................


Esok hari minggu, dia keje lg. dia dah la kurus, bertambah kurus lah nant...hihihihihi.........

Nape ntah hari nih , aku rasa sedih sgt....

Semoga esok menjanjikan sesuatu yang lebih baik dari hari nih...........
YA ALLAH permudahkan jalan kami .... Sesungguhnya kau maha mengetahui segala kejadian........AMIN

No comments:

Post a Comment