rainbow

rainbow

Monday 28 February 2011

PenTiNgNya KePeRcAyAaN dAlAm PeRhUbUnGaN

Apabila kita sudah mula mencintai seseorang tu, semuanya menjadi indah-indah belaka.
bak kata owg kentut pon wangi...
hehehehehe.... semuanya mengharapkan setiap perhubungan itu berakhir dengan adalanya ikatan perkahwinan, seterusnya melayari bahtera berumahtangga dengan gembira & bahagia...

untuk itu, setiap pasangan perlulah mempunyai sifat bertolak ansur..hehehehe...wpon aku masih belun ada ikatan itu, tp nak la blaja skrunk..kikikiki

Orang tua-tua pon ada cakap


KEPERCAYAAN

sangat penting untuk memastikan hubungan itu perkekalan. saling memahami antara satu sama lain
INSYAALLAH semuanya akan berjalan dengan lancar.

Aku jua mengharapkan pasanganku nanti akan kekal romantis . sebab aku suke sangat.......

Semoga aku dipertemukan dengan jodoh yang baik, yang boleh membimbing aku ke jalan yang benar....
serta yang boleh membahagiakan aku hingga keakhirnya..... AMIN.......

No comments:

Post a Comment