rainbow

rainbow

Sunday 27 February 2011

aKu & DiA



Perkenalan kami bermula 2 tahun lpas....Pada mulanya aku tak menyedari kehadiran Mr.S ni.....Sehingga kan pd satu hari aku berkenlan ketika Mr.S ditempatkan di bahagian aku.... Kelakar owgnye....
pada mulanya aku jual mahal jugak tetapi akibat keramahan Mr.S aku pon mula menyenanginya....

Teringat first time dia ayat aku dengan memberikan aku gula-gula.... So sweet..hehhehehehehe......
satu hari ada owg menyampaikan cerita tak baik tentang Mr.S ni. aku mula menjarakan diri dengan sidia.
Mr.S menyedari perubahan ku...... Untuk 3 hari aku tidak bertegur sapa dengan sidia....

satu hari Mr.S meminta Num HP ku... aku pon bagi.. Mlam tu dia tanye adakah dia ada melakukan kesalahan hingga aku menjauhkan dri darinya.... akhirnya semua selesai apabila dapat tahu cerita itu hanya lah Khabar angin sahaja.....

Lama jua berkawan akhirnya, Mr.S menjadi teman Istimewa ku..... semoga Perhubungan ni Kekal hingga ke akhirnya.....AMIN


Love U So Much Dear

No comments:

Post a Comment